جهانگیری از ناوشکن جماران بازدید کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جهانگیری از ناوشکن جماران بازدید کرد
نوشته شده در چهار شنبه 2 دی 1394
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

اسحاق جهانگیری که امروز برای شرکت در هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی به کیش سفر کرده بود به اتفاق هیات همراه از ناوشکن جماران در بندرگاه کیش دیدن کرد و از نزدیک با امکانات و تجهیزات این شناور تولید داخل اشنا شد.

پیش از بازدید ،گروه موزیک نیروی دریایی با نواختن مارش نظامی از جهانگیری و همراهان استقبال کردند.

دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به ارائه گزارش و اطلاعاتی در مورد این ناو شکن و ماموریت های آن پرداخت.

این ناو شکن به رادار و تجهیزات الکترونیکی نوین مجهز است و فرود و برخاستن بالگرد از عرشه این ناو شکن از قابلیت های دیگر این شناور است .

در جریان این بازدید محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، معصومه ابتکاررئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مقامات لشکری و کشوری و فعالان و دست اندرکاران حوزه صنایع دریایی حضور داشتند .

هفدهمین همایش صنایع دریایی و دریا نوردی فردا با برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در مرکز همایش های بین المللی کیش ادامه دارد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی تا چهارم دی ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برپاست.




:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: